  • 61. Data: 2006-04-04 16:48:57
    Temat: Re: Mandat za rozmawianie przez radiotelefon, wyrok, farsa
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/4/2006 3:59 PM, Johnson wrote:

    > To akurat żaden argument. Rozmawiając przez telefon tez możesz sobie
    > zamilknąć na godzinę, a połączenie nadal może trwać.

    Chodziło mi bardziej o to na ile CB i telefon absorbują zdolności (a
    raczej je ograniczają) manualne kierowcy. Telefon musi mieć przy uchu i
    albo trzyma ręką albo dociska ramieniem. W CB radio zazwyczaj gdzieś
    jest wsadzone (albo podwieszone), jest głośnik a mikrofon na sporym
    kablu - nawet w TIRach nie ma problemu z trzymaniem "gruchy" bo kabel
    sprężynuje. Trzymając gruchę możesz nawet zmieniać biegi i kontunuować
    rozmowę porzystawiając sporadycznie "gruchę" do ust. Z telefonem się tak
    już nie da.

    > Przez CB szefa też chyba nie zignorujesz :)

    Wyobrażasz sobie rozmowy w mieście (bo niestety zasięg jest ograniczony)
    jakiegokolwiek szefa ze swoim pracownikiem przez CB? Bo ja nie. Jedyne
    co przychodzi mi do głowy to lawety.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 62. Data: 2006-04-04 17:09:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zbynek Ltd. [###s...@p...onet.pl.###] napisał:

    Z Twojego posta wnoszę, że sąd podzielił Twój pogląd i również uznał,
    że radiotelefon telefonem nie jest. Natomiast nie wyjaśnione jest, z
    jakiego powodu sąd uznał, że swoim działaniem spowodował zagrożenie
    bezpieczeństwa ruchu drogowego. Może z zeznań policjantów wynikało
    przykładowo, że zajmując się radiotelefonem popełnił jakieś inne
    wykroczenie, albo w inny sposób spowodował zagrożenie dla ruchu? Nie
    da się jednoznacznie zająć stanowiska w tej sprawie na podstawie tej
    wiedzy.

  • 63. Data: 2006-04-04 17:59:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Dżizaaaa...
    > Czy w czasie jazdy samochodem używałeś kiedyś do rozmowy telefonu
    > stacjonarnego?

    Tak. Dla uniknięcia wszelkich nieporozumień, był to klasyczny zielony
    aparat marki bratek ;-)

    M.

  • 64. Data: 2006-04-04 18:06:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > Nie mów, że jedziesz np. na czołowe z TIRem i kontunujesz rozmowę? Może
    > odrazu prosisz swojego rozmówcę o przysłanie karetki? :-)))

    Mówie, że nieprawdą jest, że w razie niebezpieczeństwa rzucasz telefon.

    Nie rzucasz. Próbujesz go gdzieś bezpiecznie odłożyć, a dopiero potem
    łapiesz za kierownicę, lub próbujesz zmienić bieg.
    I często jest to już za późno.

  • 65. Data: 2006-04-04 18:18:47
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Czy w czasie jazdy samochodem używałeś kiedyś do rozmowy telefonu
    > stacjonarnego?

    Ja nie, ale taksówkarze w Wawie to i owszem :)

    hint: Sferia

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 66. Data: 2006-04-04 18:20:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kocureq napisał(a) :

    > Ja nie, ale taksówkarze w Wawie to i owszem :)
    >
    > hint: Sferia

    Jeszcze? Czy przed wprowadzeniem tego przepisu o telefonach?

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 67. Data: 2006-04-04 18:47:24
    Od: "Robert" <p...@m...com>

    Telefon komórkowy jest radiotelefonem na pasmo 900/1800/1900mhz pracujacym
    emisją cyfrową

    A że kolega używał radiotelefonu zapewne na 27, 144 lub 430 MHz to jaka
    różnica?

  • 68. Data: 2006-04-04 18:48:10
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > wykroczenie, albo w inny sposób spowodował zagrożenie dla ruchu? Nie
    > da się jednoznacznie zająć stanowiska w tej sprawie na podstawie tej
    Inaczej policjancji korzystajacy ze swojego radiotelefonu tez powinni placic
    mandaty;)
    Taksowkarze , mpk`owcy itp rowniez;)

    K.

  • 69. Data: 2006-04-04 19:11:45
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > A że kolega używał radiotelefonu zapewne na 27, 144 lub 430 MHz to jaka
    > różnica?
    Oczywiscie ,roznica np. w czestotliwosci pracy i marce urzadzenia;)

    K.

  • 70. Data: 2006-04-04 19:18:40
    Od: p...@m...com

    > Oczywiscie ,roznica np. w czestotliwosci pracy i marce urzadzenia;)

    W marce niekoniecznie, np Motorola produkuje i to i to:)