  • Data: 2004-01-21 10:21:05
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kto ma zżerać gówna zostawiane przez gołębie i inne ptactwo, kto ma
    > odcedzać i wypijać siki z rzek itd.

    Ptaki wala masowo zazwyczaj tam gdzie sie je dokarmia. Ich kalomocz zwykle
    nie jest dolegliwy w takim stopniu co psie odchody.

    A co do rzek. My biali ludzie, zamieszkujacy kontynent europejski i pare
    innych jakis czas temu przez nas skolonizowanych, juz od jakiegos czasu
    korzystamy (gorzej lub lepiej) z pewnego systemu roznych urzadzen, ktory sie
    nazywa OCZYSZCZALNIA.
    Najwyrazniej Ty o czyms takim nie slyszales. Az dziw bierze, ze znasz pismo,
    nas, cywilizowanych ludzi.

    > Przyroda z zasady nigdy nie będzie sterylna, więc daj se siana koleś.

    Gdzie Ty widzisz przyrode w betonowym pustkowiu miasta? ;]]]

    Pozwole sobie cos zacytowac, moze sie kiedys z tym spotkales: "Psy
    obowiazauja te same reguly wspolzycia co ludzi. Wolnosc jednych nie moze byc
    kosztem drugich"
    "Czym sie rozni gowno psie od gowna ludzkiego? A jakbym ja tak zaczal walic
    kupy po trawnikach, piaskownicach i podcieniach, arkadach, sadzac stolce na
    betonie i chodnikach, srac na skwerach?"

    > A jak idziesz po chodniku, to po prostu patrz pod nogi, to w gówno nie
    > wdepniesz, a i nogi nie złamiesz jak będzie dziura.

    Nie wiem ja u Ciebie, ale u nas w cywilizowanym swiecie chodniki sluza do
    chodzenia po nich, a nie do uprawiania slalomu miedzy odchodami.

    --
    wsw