  • Data: 2004-01-21 10:41:17
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bosz napisał:

    > CZy ma to byc glos za prowadzeniem ludzi w kagancach ?

    Poniekąd:-)

    Pozwolicie,że zacytuje, bo moze nie wszyscy chodza do kina na polskie
    filmy (brak akcji jest...)
    Dla wymagajacych cytuje w calosci:

    "Wiosna., wychodza spod sniegu psie gowna. Tam gdzie ide - wszedzie psie
    gowna na betonie: gdzie okiem siegnac - ludzie z psami, jak u Brojgla.
    Wiec ja - z chustka przy nosie.
    Czy nie mozna tego zbierac po swoich ulubiencach?! Przeciez to zaraza!
    Czym sie rozni gownposc gowna psiego od ludzkiego?
    A jakbym tak zacząl walic kupy po trawnikach, w piaskownicach i
    podcieniach, arkadach; sadzac stolce na betonie, chodnikach, srac na
    skwerach?!"

    i jeszcze...

    "JA: No co pani?
    BABA ZE SRAJĄCYM PSEM: Co.
    JA: I co mi tu pani sra tu nim pod moim oknem?
    BZSP: To przeciez tylko pies tylko.
    JA: I co, ze pies?! - to ma mniej gowniane gowno od czlowieka?!
    BZSP: Spokojnie Bobik.
    JA: A jak ja bym tak nasral pod pani oknem pod pania?!
    Odchodza se jakby nic. Potem ona pokazuje mi z przeciwka kuku na muniu z
    balkonu na polpietrze. Wiec ja od razu lece tam, zsuwam spodnie i majty
    i tez se sram pod jej oknem. Baba wyglada, zrazu niedowierza ale ja sram
    w kucki.
    BZSP: Co pan?!
    JA: Sram jak pani pies. I czym sie rozni psie sranie od ludzkiego,
    ludzkie od psiego?!
    BZSP: Chyba ma pan cos z glową.
    JA: Z dupą. - podciagam spodnie. - Psy obowiazuje taka sama dyscyplina i
    reguly wspolzycia jak ludzi. Wolnosc jednych nie moze byc kosztem
    drugich. Przedadna milosc do zwierzat i dzieci jest uczuciem skierowanym
    przeciwko ludziom."

    i tyle...

    --
    Pozdrawiam,