  • Data: 2008-10-13 14:56:52
    Temat: Re: Mandat za prędkość - czy zawsze należny?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko jest szaleństwem. I nie, nie mówcie mi, że ,,ojejku, jejku noga
    mi
    > drgnęła i pojechałem 51km/h'', bo radary są ustawiane na grubo więcej. A

    gowno prawda. W karpaczu obowiazuje 50km/h a ja dostalem mandat za 61km/h !!

    Wg mnie to jest parodia bo jadac z gorki poprostu jakos tak sie stalo. W
    mojej ocenie zadna krzywda. Dla psa to jednak bylo powazne wykroczenie. Dla
    mnie poprostu przeoczenie.

    Brakuje u nas rozpoznawania wielkosci przewinienia po procentowym
    przekroczeniu. W mojej ocenie "wariat" pedzacy 180km/h po autostradzie to
    mniejsze zlo niz wariat jadacy 90 przy 30km/h ograniczenia

    Icek