  • Data: 2008-10-13 22:29:58
    Temat: Re: Mandat za prędkość - czy zawsze należny?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 13 październik 2008 22:42
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gd0clv$upd$1@news.onet.pl>):

    > Nie trzeba od razu bawić się w ledy. Można zrobić po prostu podświetlany
    > na poliwęglanie. To dość wandaloodporne rozwiązanie.

    Hm... To nie kojarzę o czym mówisz... Znam tylko ledowe... No znam też takie
    ala lampa świecące, że na kloszu lampy jest znak namalowany, ale to raz, że
    właśnie trzaskalne, a dwa, że działa 24h/dobę tylko że nocą świeci żeby być
    widocznym lepiej.

    > Nie wiem, czy mają, ale ograniczenia stoją. O ile w dzień ewentualnie
    > jestem w stanie je zrozumieć, tyle w nocy nie. W mojej ocenie na
    > normalnych kierowców w zupełności wystarczy "Agatka". Wiadomo, że szkoła i
    > trzeba uważać - ale w sensownych godzinach.

    No ale jakie ograniczenia? z 50 na 40? Dla mnie to nie dramat jechać kawałek
    40...

    --
    Tristan