  • Data: 2004-05-21 19:09:35
    Temat: Re: Mandat za picie piwa :P
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 May 2004, kmc wrote:

    >+ Dzisiaj spokoj spozywajacego zlocisty napoj w parku studenta naruszyl pan
    >+ policjant - niesamowity sluzbista, starajacy za wszelka cene przekonac mnie
    >+ o jak bardzo haniebny jest moj czyn

    Ja tylko wKF: policjant jest w porządku.
    Jeśli ktoś jest niesamowitym służbistą to trzeba się rozejrzeć kto
    uchwalił stosowny przepis.
    Bo prawo uchwalone po to żeby go nie stosować to RZECZYWIŚCIE
    nieporozumienie. I przyznam że wobec NIEKTÓRYCH przepisów z różnych
    zakresów mam zastrzeżenia - właśnie pod tym kątem.
    Ale policjant... cóż, może mniej więcej tak samo zmieniać prawo jak ty :]

    pozdrowienia, Gotfryd
    "przypominam że to grupa dyskusyjna i każdy post jest zachętą do dyskusji"