  • 1. Data: 2005-01-09 21:21:07
    Temat: Mandat sprzed kilku miesięcy
    Od: "leszek00" <l...@o...pl>

    Właśnie przeglądałem jakieś stare papiery i znalazłem wśród nich 100-złotowy
    mandat, o którym na śmierć zapomniałem. Mandat jest z czerwca więc sprzed pół
    roku. Jako że wciąż studiuję i nie pracuję, urząd skarbowy mnie ominie, ale za
    kolejne pół roku pewnie zapuka do drzwi komornik. Czy istnieje jakiś sposób,
    żeby taki mandat wcześniej uregulować niż już podczas wizyty pana komornika?
    Wiem, że jestem sobie sam winien :), ale nie mam innych obciążeń finansowych
    więc i tego chciałbym się jak najszybciej pozbyć.

  • 2. Data: 2005-01-09 21:43:23
    Temat: Re: Mandat sprzed kilku miesięcy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "leszek00" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    A nie możesz o prostu go zapłacić?

  • 3. Data: 2005-01-09 21:55:50
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "leszek00"
> [...]
    finansowych
    > więc i tego chciałbym się jak najszybciej pozbyć.

    tam maja taki burdel ze nikt sie jeszcze nie polapal :-)

    ps. ja mam jakis zalegly z poltora roku :)

  • 4. Data: 2005-01-09 22:53:59
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "leszek00" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A nie możesz o prostu go zapłacić?

    Rada jest zupełnie niepraktyczna.
    W praktyce jeśli w ciągu dwóch lat nie osiągniesz dochodu, masz z głowy.

  • 5. Data: 2005-01-09 23:17:16
    Od: lanfaust<x...@y...zz>

> [...]
    finansowych
    > więc i tego chciałbym się jak najszybciej pozbyć.

    koszty egzekucji komorniczej będziesz miał zbliżone do kosztów
    przelewu więc moim zdaniem nie ma się co spieszyć, zresztę masz
    duże szanse, ze komornik nie trafi do Ciebie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2005-01-09 23:21:33
    Od: "leszek00" <l...@o...pl>

    > Użytkownik "leszek00" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A nie możesz o prostu go zapłacić?

    A w takim razie jak mam rozumieć termin do 7 dni na zapłatę, który upłynał już
    dawno temu? Wpłacając teraz mandat mam się w dalszym ciągu spodziewać, że
    pieniądze trafią do mojej "przegródki"?

    leszek00

  • 7. Data: 2005-01-09 23:41:34
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@s...waw.towyrzuc.pl> napisał w wiadomości

    > Rada jest zupełnie niepraktyczna.
    > W praktyce jeśli w ciągu dwóch lat nie osiągniesz dochodu, masz z głowy.

    Obawiam sie, ze trzech lat.

    marekz

  • 8. Data: 2005-01-09 23:47:43
    Od: "BartekK" <s...@s...cfu.com.pl>

    > koszty egzekucji komorniczej będziesz miał zbliżone do kosztów
    > przelewu więc moim zdaniem nie ma się co spieszyć, zresztę masz
    > duże szanse, ze komornik nie trafi do Ciebie.

    mi przyszedl mily pan do domu po 1.5 roku, o mandacie (200zl)
    zapomnialem na smierc... A koszt calej operacji wyniosl mnie jakies
    5-6zl, wiec chyba w porownaniu do przelewu, ale za to z obsluga w domu
    ;) Wiec nic strasznego. Szczerze mowiac niewiem czy to byl komornik czy
    inny urzednik, z urzedu miasta w kazdym razie. Przyszedl doreczyc pismo
    o wezwaniu do zaplaty, z mozliwoscia odrazu zaplacenia jemu.

    --
    Bartlomiej Kuzniewski tel +48 696 455098
    s...@s...cfu.com.pl GG# 23319

  • 9. Data: 2005-01-10 23:19:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    już
    > dawno temu? Wpłacając teraz mandat mam się w dalszym ciągu spodziewać, że

    Jak nawet nie trafią, to Ty będziesz miał potwierdzenie zapłacenia. Ale
    powinny trafić.