    From: "leszek00" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mandat sprzed kilku miesięcy
    Date: 9 Jan 2005 22:21:07 +0100

    Właśnie przeglądałem jakieś stare papiery i znalazłem wśród nich 100-złotowy
    mandat, o którym na śmierć zapomniałem. Mandat jest z czerwca więc sprzed pół
    roku. Jako że wciąż studiuję i nie pracuję, urząd skarbowy mnie ominie, ale za
    kolejne pół roku pewnie zapuka do drzwi komornik. Czy istnieje jakiś sposób,
    żeby taki mandat wcześniej uregulować niż już podczas wizyty pana komornika?
    Wiem, że jestem sobie sam winien :), ale nie mam innych obciążeń finansowych
    więc i tego chciałbym się jak najszybciej pozbyć.