    From: "Kuba Gach" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat nie mandat?
    Date: Thu, 19 May 2005 23:29:47 +0200

    Użytkownik "Agrescik" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d6g644$f9f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mam pytanko:
    <ciach>

    wlasnie ja tez sie dolacze do pytania, mialem sytuacje podobna z taka
    roznica ze rzeczywiscie postawilem samochod tam gdzie wjezdzac moglo tylko
    zaopatrzenie sklepu, jednakze byla sniezyca i nie zauwazylem tego znaku,
    rano znalazlem za szyba karteczke "wezwanie, i cos ze celem wyjasnienia
    sprawy nalezy stawic sie w urzedzie miejskim o tej i tej", stawilem sie,
    zaplacilem 100zl, ale potem naszla mnie mysl czy rzeczywiscie dokumenty
    wsadzane za szybe mozna traktowac powaznie? jesli dowcipnis ukradl by ta
    kartke zza szyby to czy UM wezwal by mnie listownie badz w inny sposob?
    jesli tak to komu chca wytawic mandat? teoretycznie to nie musialem byc ja,
    z samochodu korzysta wiele osob, nie wiem kto go tam postawil...