  • 11. Data: 2006-01-28 13:31:11
    Temat: Re: Mandat karny od policji (spożywanie alk. w m.publicznym)
    Od: "Mateusz \"amkacz\" Belattaf" <a...@n...pl.invalid>

    ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl> wrote in message
    news:drfibl$21i$1@news.onet.pl...

    > Który niekoniecznie on kupił. Miałem podobny przypdek tyle tylko, że mnie
    > naszedł komornik po 3 tygodniach jak upłynął termin zapłaty mandatów
    > (miałem pecha - dostałem 3). Sprawa wyglądała tak, że na wszystko miałem
    > kwity z podpisem matki :PPP Owszem kupowaliśmy na spółkę ale, że matce
    > było wygodniej brać na raty to na papierach wszystko figuruje na nią. I
    > niech taki komornik tknie mi teraz telewizor, komputer czy cokolwiek.

    Nie mam dowodu zakupu na praktycznie żadną rzecz przeze mnie posiadaną (90%
    elektroniki mam z usa od matki ;p). Czy w razie czego jak przyjdzie komoras
    (i jak w ogóle to wygląda) mogę liczyć na możliwość zapłacenia tych 100zł by
    sie oczepił?

    --
    Mateusz "amkacz" | "Jezus cię kocha"
    gg#35961 v 2467 | icq#34038532 | callto:amkacz

  • 12. Data: 2006-01-28 13:33:22
    Od: "Mateusz \"amkacz\" Belattaf" <a...@n...pl.invalid>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message news:drebth$k4r$1@news.onet.pl...
    > Zaden paragraf nie zabrania picia w m-cu publicznym. (nie ma czegos
    > takiego)

    Nie mam nic wspólnego z prawem, poza tym, że mu podlegam, więc obchodzi mnie
    to _mało_ .
    Więcej zaś interesują mnie konsekwencje tego mandatu, niezależnie od tego
    czy jest na postawie paragrafu, widzimisie policjanta, czy wróżenia z fusów
    herbary Chucka Norrisa.

  • 13. Data: 2006-01-28 13:53:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Mateusz "amkacz" Belattaf napisał(a):
    > Więcej zaś interesują mnie konsekwencje tego mandatu, niezależnie od tego
    > czy jest na postawie paragrafu, widzimisie policjanta, czy wróżenia z fusów
    > herbary Chucka Norrisa.

    Powiem Ci na moim przykladzie. Jakies pol roku temu dostalem mandat,
    mial byc za picie alkoholu w miejscu publicznym, ale po dlugiej dyskusji
    z wielce opornym policjantem, w koncu udalo mi sie go przekonac, ze
    zaden paragraf mi tego nie zabrania. Byl jednak nieustepliwy i wypisal
    mi mandat za zasmiecanie :) Niewazne. Jakies 3 tygodnie temu dostalem
    pismo z urzedu skarbowego, ze mam 14 dni na zaplate mandatu, albo
    uruchamiaja postepowanie komornicze i dojda do tego dodatkowe koszty.
    Dla swietego spokoju zaplacilem. Przez pol roku odsetki od 50 zl
    wyniosly jakies 3,5 zl.

    PS. Amkacz, my sie znamy :P Chociaz pewnie mnie nie pamietasz. Ale
    pamietasz pewnie 'amd3dnow', 'chip.gry' albo 'test' :P
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2006-01-28 14:23:05
    Temat: Re: Mandat karny od policji (spo?ywanie alk. w m.publicznym)
    Od: m...@s...op.pl

    On Sat, 28 Jan 2006 11:00:37 +0000 (UTC), Tomasz Trystula
    <t...@t...pl> wrote:

    >Serio. Ustawa nie mowi nic o miejscach publicznych.

    "Art. 43[1]
    1.Kto spożywa napoje alkoholowe wbrew zakazom określonym w art. 14
    ust. 1 i 2a-6 albo nabywa lub spożywa napoje alkoholowe w miejscach
    nielegalnej sprzedaży, albo spożywa napoje alkoholowe przyniesione
    przez siebie lub inną osobę w miejscach wyznaczonych do ich sprzedaży
    lub podawania, podlega karze grzywny
    Art. 14.
    1.Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów alkoholowych:
    1.na terenie szkół oraz innych zakładów i placówek
    oświatowo-wychowawczych, opiekuńczych i domów studenckich,
    2.na terenie zakładów pracy oraz miejsc zbiorowego żywienia
    pracowników,
    3.w miejscach i w czasie masowych zgromadzeń,
    4.w środkach i obiektach komunikacji publicznej,
    5.(skreślony),
    6.w obiektach zajmowanych przez organy wojskowe i spraw wewnętrznych,
    jak również w rejonie obiektów koszarowych i zakwaterowania
    przejściowego jednostek wojskowych.
    1.(skreślony).
    2.(skreślony).
    2.a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach
    i w parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na
    miejscu, w punktach sprzedaży tych napojów.
    3.Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów zawierających
    więcej niż 18% alkoholu w ośrodkach szkoleniowych.
    4.Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów zawierających
    więcej niż 18% alkoholu w domach wypoczynkowych.
    5.Sprzedaż, podawanie i spożywanie napojów zawierających więcej niż
    4,5% alkoholu może się odbywać na imprezach na otwartym powietrzu
    tylko za zezwoleniem64 i tylko w miejscach do tego wyznaczonych.
    6.W innych nie wymienionych miejscach, obiektach lub na określonych
    obszarach gminy, ze względu na ich charakter, rada gminy może
    wprowadzić czasowy lub stały zakaz sprzedaży, podawania, spożywania
    oraz wnoszenia napojów alkoholowych."

    czyli na dobrą sprawę na podwórku można :-) Ale uważałbym, bo Policja
    ma różne nakazy z góry i w jednej gminie odpuszczą a w innej dowalą
    MKK za samą chęć spożywania

  • 15. Data: 2006-01-28 14:57:24
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Mateusz "amkacz" Belattaf wrote:
> [...]
    > (90% elektroniki mam z usa od matki ;p). Czy w razie czego jak przyjdzie
    > komoras (i jak w ogóle to wygląda) mogę liczyć na możliwość zapłacenia

    Możesz nie czekać na komornika. Jak już przyjdzie, to skoro gotówkowo nie
    byłeś w stanie zapłacić, weźmie z tego, co znajdzie.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 16. Data: 2006-01-28 15:19:17
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Mateusz \"amkacz\" Belattaf" <a...@n...pl.invalid> napisał:

    >mogę liczyć na możliwość zapłacenia tych 100zł by sie oczepił?
    Oczywiście. Przede wszystkim w tym celu przyjdzie (po gotówkę).
    A zapłacić trzeba będzie 100 zł+ niewielkie koszty postępowania.

    Artur Golański

  • 17. Data: 2006-01-28 15:19:17
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał:

    >Przez pol roku odsetki od 50 zl wyniosly jakies 3,5 zl.
    To nie były odsetki, tylko stałe koszty postępowania i nie są one
    zależne od upływu czasu.

    Artur Golański

  • 18. Data: 2006-01-28 15:45:20
    Od: "Mateusz \"amkacz\" Belattaf" <a...@n...pl.invalid>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message news:drfsr7$7e7$1@news.onet.pl...
    > Dla swietego spokoju zaplacilem. Przez pol roku odsetki od 50 zl wyniosly
    > jakies 3,5 zl.

    Ok, nie płace tego shitu. Jakby komornik wpadł, powiem, że wszystko należy
    do kumpla z którym mieszkam ;d

    > PS. Amkacz, my sie znamy :P Chociaz pewnie mnie nie pamietasz. Ale
    > pamietasz pewnie 'amd3dnow', 'chip.gry' albo 'test' :P

    Pamiętam ;p.
    To ty ciągle dawałeś obleśne linki, któe powodowały że omal nie zwracałem ;p
    (wiem, dziwna rzecz, żeby kogoś zapamiętać ;p)
    Poza tym mam cie ciągle na icq, tylko ostatnio nie używam tego plugina do
    mirandy.

  • 19. Data: 2006-01-28 15:58:24
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    m...@s...op.pl wrote:
    > czyli na dobrą sprawę na podwórku można :-)

    Na złą sprawę też. Po prostu: można.

    > Ale uważałbym, bo Policja
    > ma różne nakazy z góry i w jednej gminie odpuszczą a w innej dowalą
    > MKK za samą chęć spożywania

    Mandatów się nie "dowala", tylko proponuje. Jak ktoś odmówi, to sprawa
    szybko upadnie w SG. Jak ktoś przyjmnie, to jest to już jego problem.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 20. Data: 2006-01-28 15:58:57
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Artur Golanski napisał(a):

    > Oczywiście. Przede wszystkim w tym celu przyjdzie (po gotówkę).
    > A zapłacić trzeba będzie 100 zł+ niewielkie koszty postępowania.
    >
    > Artur Golański
    ja wiem czy takie niewielkie, z tego co sie orientuje najnizsze to 190,30 zł