    From: Papik <p...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat i co dalej ?
    Date: Sun, 15 Feb 2004 21:12:17 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 15 Feb 2004 20:55:58 +0100, Marcin napisał/napisała:
    > Czy ja mówiłem że to mandat za niewinność? Stałem w miejscu, w którym stać
    > nie powinienem. Co prawda zawsze tam stawałem, ale w sobotę postawili zakaz.

    Postawili zanim zaparkowales, czy moze jak trzaskales drzwiami a moze jak
    chciales odjechac to go tam teleportowali ? :o

    > Wcześniej go nie było. Chodzi mi o to czy mogą w jakiś sposób wyciągnąć ode
    > mnie kasę?

    moga :) np. poprzez US lub Twoja pensje :) Jak nigdzie nie pracujesz i
    jestes na utrzymaniu rodzicow - dupa zbita :>

    > Dostałem już kilka mandatów w życiu. Ale od policji, im płaciłem,
    > ale straży miejskim nie mam najmniejszego zamiaru. Czy tak trudno
    > odpowiedzieć na jedno proste pytanie?

    bardzo trudno, bo dziecko moze nie zrozumiec jak sie powie zbyt zawile:
    trzeba brac odpowiedzialnosc za swe czyny.
    Koniec kropka...

    Ps. Mi sie jeszcze w zyciu nie udalo dostac mandatu a do swietoszkow nie
    naleze ale zawsze mam jakby co schowane zaskorniaki :P

    Ps2. Naucz sie odpowiadac i cytuj to na co odpowiadasz :>

    --
    *it's much better to fuck without love than to be in love and not fucking*
    GG: 70701