  • Data: 2004-02-16 13:39:18
    Temat: Re: Mandat i co dalej ?
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedz mi co za różnica z jakich pobudek ktoś kradnie?

    krasc a zalegac to nie to samo. a szczegolnie jesli mowimy o zaleganiu
    za czynsz. ja bym rodziny z dziecmi nie wyrzucil na bruk. przyjmujac lokatorow
    godzisz sie na ryzyko powstania opoznienia platnosci. ryzyko wliczone w ten
    typ biznesu.
    w momencie powstania zaleglosci nalezy zbadac, co jest jej powodem.
    jak juz wspomnialem w poprzednim poscie, nie patyczkowalbym sie z kims, kto
    majac pieniadze nie placi. to jest zachowanie podobne do kradziezy i jest
    karygodne. ale w momencie, kiedy glowa rodziny traci nagle prace trzeba
    pozwolic tej rodzinie na wyjscie z dolka zamiast ich wyrzucac.

    zaleglosc za czynsz trudno porownac do czegokolwiek bo dach nad glowa takze
    trudno porownac do czegos innego. uwazam, ze zapedzasz sie za bardzo w swoim
    radykalizmie albo brak ci wyobrazni lub wrazliwosci spolecznej.

    > A jakby Tobie ktoś gwizdnął portfel bo jest biedny i nie ma na chleb dla
    > dziecka to byłoby wszystko OK i pusciłbys to płazem?

    zabor mienia to cos zupelnie innego.
    pozdr
    marcin