  • Data: 2012-03-31 00:03:59
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: kkk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Mar, 15:08, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Oczywiscie, ze w regulaminie jest napisane, ze nie wolno parkowac poza
    > wyznaczonymi miejscami. Tak jak pisalem - ciesze sie, ze nareszcie
    > zaczynaja robic porzadek. Szkoda, ze zaczeli od najmniej szkodliwego
    > miejsca.

    No to o co kaman? Dobrze, że zaczęły się blokady w tym miejscu - stają
    debile na zakazie to będą płacić! Przecież widzisz co się tam często
    dzieje, sznur aut parkujących na zakazie kończy się czasem na środku
    skrzyżowania.... Skręt w prawo z A Krajowej jest delikatnie mówiąc
    mocno utrudniony - sam zacznę wydzwaniać na SM.