  • Data: 2012-04-02 23:57:24
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2012 00:03, kkk pisze:

    > No to o co kaman? Dobrze, że zaczęły się blokady w tym miejscu - stają
    > debile na zakazie to będą płacić! Przecież widzisz co się tam często
    > dzieje, sznur aut parkujących na zakazie kończy się czasem na środku
    > skrzyżowania.... Skręt w prawo z A Krajowej jest delikatnie mówiąc
    > mocno utrudniony - sam zacznę wydzwaniać na SM.

    Po tej stronie nie parkuja az tak zle przeciez, bo jest szlaban.
    Bardziej mnie denerwuja idioci, ktorzy rzeczywiscie parkuja na samym
    skrzyzowaniu - tak jak idzie ulica od Almy do Armii Krajowej - caly
    zakret zastawiony. Wtedy trudo od AK skrecic i w prawo i w lewo. Jeszcze
    jak przyjada L'ki i zaczna sie egzaminowac to juz dramat na 100%.

    Dzis upolowalem mistrza kierownicy i parkowania (u gory zdjecia):

    http://img109.imageshack.us/img109/8875/10052565.jpg

    Po prostu tak zostawil auto na ulicy, poszedl do Almy i wrocil po 10
    minutach.