  • Data: 2012-03-29 10:09:53
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" napisał w wiadomości grup

    > Taa, jasne.
    > Facet mi wjedzie TIRem do ogródka, a ja jedynie, co mogę, to złożyć pozew
    > do sądu i czekać na rozprawę.
    > Lodu na głowę kolego :)

    Sprawdź :-) Myślisz, że przyjedzie policja i go odholuje? ROTFL. Rozejrzyj
    się dookoła ile porzuconego złomu stoi po osiedlach i nie da się z tym nic
    zrobić. Przerabiane osobiście (znaczy przez wspólnotę) ani policja tego nie
    odholuje ani straż miejska, ani nam (wspólnocie) nie wolno tego ruszyć.
    Straż miejska nas pociesza żebyśmy poczekali jeszcze kilka lat to może ktoś
    to na złom rozkradnie, a nieoficjalnie przyznają, że może złomiarzy trzeba
    zaprosić.

    Pozdrawiam
    Ergie