  • Data: 2012-03-29 12:04:53
    Temat: Odp: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:jl1b97$fkb$...@i...gazeta.pl...
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:jl13kc$hvb$1@inews.gazeta.pl...

    > Podaj link, bo odnoszę wrażenie, ze albo źle zrozumiałeś tekst, albo
    > faktycznie ktoś głupoty powypisywał. Kierującego obowiązują znaki drogowe
    > i przepisy prawa o ruchu drogowym. Nie można od niego wymagać, by
    > sprawdzał geodezyjnie przebieg drogi, a co za tym idzie trudno wywodzić z
    > tego jakiekolwiek jego obowiązki.

    I tu się mylisz, ze statusu drogi jak najbardziej wynikają obowiązki.
    Np. wyjazd z posesji, z drogi wewnętrznej, czy ze strefy zamieszkania jest
    włączaniem się do ruchu, niezależnie czy taki wyjazd wygląda na zwykłe
    skrzyżowanie czy też nie.

    A chyba wiesz, że włączając się do ruchu, musisz ustąpić pierwszeństwa
    wszystkim którzy już w tym ruchu uczestniczą?
    Choćby byli z Twojej lewej strony....