  • Data: 2012-03-28 14:34:04
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeginasz - popatrz na zdjęcie.

    Dokładnie :-). Poza tym OIDP zastawienie drogi ewakuacyjnej
    nie jest w świetle przepisów zagrożeniem dla ruchu :-). Tyle
    że jak straż albo karetka pokiereszuje delikwentowi tak
    postawione autko to jego ryzyko. Ale tu mogę się mylić,
    czytałem taką interpretację ale nie pamiętam dokładnie
    gdzie.
    A tak w ogóle to całe to zajście ma MZ jeden główny powód:
    SM musi pokazać kto rządzi w mieście ;-). Jakiś strażnik
    wstał lewą nogą i musiał wyładować frustrację. Bo tak
    normalnie to nie znam nikogo, komu by się udało doprosić SM
    o przyjazd na interwencję na prywatnej uliczce :-). Sam
    kilka razy dzwoniłem, ale oczywiście wszyscy byli na
    "pilnych interwencjach" :-).