    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat
    Date: Thu, 24 Aug 2006 13:46:33 +0200

    Jacek Witkowski <j...@w...pl> napisał:

    >Ale nie tylko, prawda?
    A czy w przytoczonym art. PoRD jest rozróżnienie który właściciel?
    Nie ma. Jesteś (wspól)właścicielem masz wiedzieć komu pojazd
    powierzyłeś danej chwili, nawet jeśli był to drugi wspólwłasciciel.
    Nie wiesz - odpowiadasz za "niewiedzę".

    >Mysle, ze zeby kogos ukarac nalezy mu bezspornie udowodnic wine.
    Miał spełnić ustawowy obowiązek i nie spełnił-wina jest bezsporna.

    >moze mowic, ze w tym czasie pojazd byl NIE w jego uzytkowaniu.
    Jasne, dokumenty, klucze wiszą przed garażem i kazdy sobie bierze
    kiedy chce. Ty też tak czynisz?

    > ze ta Twoja wiedza cos mnie nie przekonuje.
    A kto powiedział, ze chcę lub powinienem cię przekonać.
    Będziesz osobiście miał z taką sytuacją do czynienie to się
    przekonasz, a do tej pory masz prawo myśleć co chcesz.

    >Rzecz jasna, a czy ja kiedys twierdzilem inaczej?
    Tak, nakazywałeś im odpytywać innego właściela.

    >osob, budzet panstwa/gminy zyskuje n x mandat, tak?
    Jedna grzywna - sąd właścielowi za "niewiedzę" lub MK winnemu
    wykroczenia.

    --
    Artur Golański