    From: "wroclawianin" <...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat
    Date: Wed, 23 Aug 2006 22:20:47 +0200

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:echmmv$h4j$1@news.interia.pl...

    > To wcale nie zmienia faktu że po 4,5 sek ktoś mógł ten papierek wyciągnąć
    > i nie musiał to być jego docelowy adresat. Podobnie z wywianiem
    > niezauważonego mandatu, nie wspominając o niemożliwym do zatsosowania
    > prawie do odmowy przyjęcia.
    > Musieliby zrobić zdjęcie jak gość odbiera i czyta (co jeżeli wyrzuci bez
    > czytania ? Ja np wyrzucam bez czytania wszystko co włożone za wycieraczkę)
    > i meć pewność, że zrozumiał, że odczytał etc.
    > Najmniej tu chodzi o wiarygodność tego kto wypisuje mandat. Przede
    > wszystkim o prawa ukaranego i skuteczność doręczenia.
> [...]

    W sumie masz racje. Niech zrobia 20x zdjecie, ze wlozone zostalo cos za
    wycieraczke, a ja nie musze tego wcale przeczytac, zobaczyc ...
    nie mialem jeszcze takiej niespodzianki za wycieraczka, ale zawsze mysle, ze
    jakbym probowal sie bronic, ze nic takiego nie dostalem to i tak
    znajda haka na mnie zeby bylo nawet gorzej niz zaplacenie zwyklego glupiego
    mandatu ...

    pozdrowka
    Marek