    From: "ReMoS" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mam wierzytelnosc i problem z odzyskaniem
    Date: Tue, 21 Dec 2004 11:29:13 +0100
    Sender: r...@o...pl@ayn10.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cq8t73$725$1@news.onet.pl...

    > Dogadania się z komornikiem nie udowodnisz. Jeśli chodzi o rodzinę, to
    > musisz wykazać złą wolę dłużnika ( ukrycie stanu posiadania, przepisanie
    > na rodzinę po wyroku itd). Na firmy windykacyjne lepiej nie licz. To w 90%
    > oszuści. Wezmą kasę od Ciebie jako zaliczkę, a potem powiedzą, że się nie
    > udało. Zaliczka oczywiście bezzwrotna. W najlepszym razie "zajmą" się
    > sprawa i po max 3 miesiącach przyjdą po "zwrot" poniesionych wydatków,
    > pokazując Ci nawet jakieś bzdurne kwity. Postaraj się to sprzedać. jest
    > koniec roku.... .
> [...]

    Kwota to 14tys pln +odsetki, sprawa nie jest swieza bo juz chyba ze 2lata,
    akurat jestem w pracy i nie mam pisma przed soba. Odpwiedz z pocztaku roku o
    bezskutecznej egzekucji przez komornika tez mam.
    Pytanie jak dlugo jest tren wyrok wazny, wszak kiedys gosc musi miec cos na
    siebie (albo moja nawinosc to jest tylko). Sprzedac chetnie ale komu?

    pozdr
    rem