  • 1. Data: 2004-02-04 18:40:04
    Temat: Mam maly problem.....
    Od: "LeWAR" <t...@p...onet.pl>

    ...... i moze ktos mi pomoze. Przejde do sedna - mieszkam w bloku i mam
    sasiada, ktory zachowyje sie delikatnie mowiac, za glosno, wszelkie moje
    prosby koncza sie na jego stwierdzeniu, ze moge go "pocalowac w dupe" bo
    22.00 to on "se moze". Najprostszym rozwiazaniem byloby mu PRZ****LIC az sie
    na scianie rozsmaruje , ale nie o to mi chodzi. Czy sa jakies przepisy ktore
    to reguluja, jak tak to jakie.
    Z gory dzieki

    --
    ____________
    LeWAR

  • 2. Data: 2004-02-04 18:49:01
    Temat: Re: Mam maly problem.....
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    Przepisy kodeksu cywilnego. Są pewne dopuszczalne normy hałasu, i ich
    przekroczenie można traktowac jako tzw. immisje. Ale to musi przyjść biegły
    zmierzyć odpowiednim przyrządem natężenie hałasu itd.
    W grę wchodzi również popełnienie wykroczenia:
    Art. 51. § 1. (56) Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem
    zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie
    w miejscu publicznym,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    Jak widac zakócanie spoczynku nocnego (czyli 22-6:00) jest tylko jedną z
    przesłanek popełneinia tego wykroczenia. Można zakłócać też spokój, (co
    zapewne ma miejsce w tym przypadku) i nie jest powiedziane, że wyłącznie w
    godzinach nocnych.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-04 18:54:59
    Od: "LeWAR" <t...@p...onet.pl>

    Wielkie dzieki uratowalas zycie i mi i sasiadowi, ktoregos poranka moglbym
    nie wytrzymac.

    pozdrawiam
    --
    LeWAR

  • 4. Data: 2004-02-04 22:08:24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bvrf7v$lac$2@news.onet.pl>, LeWAR wrote:
    > Wielkie dzieki uratowalas zycie i mi i sasiadowi, ktoregos poranka moglbym
    > nie wytrzymac.

    Zajrzyj jeszcze tutaj:
    http://lwzhow.republika.pl/prawo.htm

    Renata