  • 31. Data: 2009-08-31 19:55:45
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h7h86s$nut$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > potrafie czytac i wyciagac wnioski
    Kłamca.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2009-08-31 19:57:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h7h7k5$2i3f$1@opal.icpnet.pl Patryk Włos

    >> [...] bo jestem ociężały umysłowo.
    > Nooo! W końcu...
    Właśnie do takich głupkowatych odzywek chciałem w oczywisty sposób co
    głupszych sprowokować tym
    tekstem.
    Na razie ujawnili się dwaj, ciekawe co będzie dalej, wszak durniów ci u nas
    dostatek.
    Hint, boś tępawy - gdy nazywam sam siebie ociężałym umysłowo, to tak jakbym
    tych ucieszonych nazywał debilami z
    wodogłowiem.
    Było się domyślić.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2009-08-31 20:44:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h7h7ce$q84$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > żona i dziecko to nie jacyś tam lokatorzy, to prawnie usankcjonowana
    > rodzina, mająca pełne prawo mieszkać w miejscu zamieszkania ojca, a syn
    > ma pełne prawo mieszkać w miejscu zamieszkania swojego ojca!:O)
    > podstawy prwanej ci nie podam bo kiepski w tym jestem:O)

    No właśnie w tym tkwi przysłowiowy sęk. Oczywiście są przypadki, gdy dzieci
    nabywają z mocy ustawy prawo do zamieszkiwania z rodzicami, chociażby, gdy
    są na ich utrzymaniu. Wynika to KRiO, ale my nie wiemy, na jakiej podstawie
    dziecko wywodziło swoje prawo do zamieszkania w tej sytuacji. Co do zasady
    dorosłe usamodzielnione dziecko nie ma wynikających z ustawy praw do
    zamieszkiwania z rodzicami. To reguluje dobra wola, porozumienie.

    Osobną sprawą jest praktyczna strona zagadnienia. Gdyby nawet się okazało,
    że to dziecko dysponuje jakimś tytułem prawnym do zamieszkiwania w lokalu,
    to i tak sytuacja jest bez wyjścia. W praktyce dziarski staruszek z
    kanapkami i termosem spokojnie może zająć WC-et na dwa dni. I będziesz
    wzywał Policję? Pobijesz go? A może postawić dzielnicowego, by regulował na
    bieżąco ruchem w ubikacji, kuchni czy innych newralgicznych miejscach tego
    mieszkania?

    Generalnie to nie są proste sprawy i dlatego właśnie to lepiej rozwiązać
    poprzez udzielenie pomocy tej wyrzuconej rodzinie, udostępnienie jakiegoś
    lokalu, pomoc finansową opieki społecznej, niż siłą ich wciskać w to
    mieszkanie.

  • 34. Data: 2009-08-31 20:52:12
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "BK" napisał:
    > To jak nie znasz podstawy prawnej i jestes kiepski - to po jakiego
    > wala takich porad udzielasz?

    znam, ale nie pamiętam nazwy i paragrafu:O(

    >Jedynie zona/maz na podstawie KRiO nabiera automatycznie prawa do
    >lokalu jesli maz/zona takowe prawo posiada. Jesli ja wynajme od kogos
    >mieszkanie to i moja zona bedzie miala tytul prawny do tego mieszkania

    ale on od nikogo nie wynajmuje, mieszka we własnym mieszkaniu, toi znaczy
    wspulnym jego rodziny, a teraz ta rodzina powiększyła się o żonę i
    dziecko!:O)

    > Ale nie dzieci. Dorosle dzieci nie maja zadnych praw [chyba ze po
    > postepowaniu spadkowym].

    to gdzie niby mają mieszkać dorosłe dzieci? w lesie?:O)

  • 35. Data: 2009-08-31 21:03:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h7h89e$o3n$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > no tos sie odgryzl jak niemowle od pepowiny bezzebnymi dziaslami ;)
    Fantastyczny tekst.
    Z onetu gdzieś łyknąłeś, czy blokersów podsłuchałeś?

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2009-08-31 21:08:44
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sie, 22:52, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

    > znam, ale nie pamiętam nazwy i paragrafu:O(

    Bezczelnie klamiesz - nie mozesz znac bo nie ma przepisu dajacego
    automatycznie doroslemu synowi prawo do lokalu mieszkalnego, do
    ktorego prawo ma jego ojciec.

    Pokaz podstawe prawna albo zamilcz!

    > ale on od nikogo nie wynajmuje, mieszka we własnym mieszkaniu, toi znaczy
    > wspulnym jego rodziny, a teraz ta rodzina powiększyła się o żonę i
    > dziecko!:O)

    Z najmem to byl przyklad. Bez znaczenia jaki jest tytul prawny
    [wlasnosc/najem] tylko maz/zona dostaje prawo do lokalu "z automatu".

    Jednym z genialnych przywilejow bycia doroslym synem jest to, ze sie
    nie ma automatycznie prawa do bycia na garnuszku rodzicow.

    Zrozum to i przestan sie osmieszac.

    > to gdzie niby mają mieszkać dorosłe dzieci? w lesie?:O)

    A co to kurde ustawa MUSI kazdemu dawac jakies MIESZKANIE?

    Hint: jest po 1989 roku, ustawa nie kazdemu musi dawac jakies
    bezplatne prawo do lokalu mieszkalnego, z automatu "bo sie nalezy".

  • 37. Data: 2009-08-31 23:30:09
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "BK" napisał:
    > Bezczelnie klamiesz - nie mozesz znac bo nie ma przepisu dajacego
    > automatycznie doroslemu synowi prawo do lokalu mieszkalnego, do
    > ktorego prawo ma jego ojciec.

    sugerujesz że jest prawo dające takie prawo automatycznie niepełnoletniemu
    synowi i automatycznie je likwidujące pełnoletniemu synowi?:O)

    > Jednym z genialnych przywilejow bycia doroslym synem jest to, ze sie
    > nie ma automatycznie prawa do bycia na garnuszku rodzicow.

    ja nic nie pisałem o byciu na garnuszku, tylko o prawie do mieszkania we
    włassnym domu!:O)

    > A co to kurde ustawa MUSI kazdemu dawac jakies MIESZKANIE?
    > Hint: jest po 1989 roku, ustawa nie kazdemu musi dawac jakies
    > bezplatne prawo do lokalu mieszkalnego, z automatu "bo sie nalezy".

    ale nikt nikomu nic nie musi dawać, mo mieszkanie już jest:O)

  • 38. Data: 2009-09-01 06:45:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 14:08:44 -0700, BK napisał(a):

> [...]
    >
    > Jednym z genialnych przywilejow bycia doroslym synem jest to, ze sie nie
    > ma automatycznie prawa do bycia na garnuszku rodzicow.

    Nie chce mi się śledzić wątku, więc wtrącę tylko: w kontekście
    "dziedziczenia najmu" jest troszkę inaczej (art. 691 par. 1 kc).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 39. Data: 2009-09-01 06:59:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 1, 8:45 am, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Nie chce mi się śledzić wątku, więc wtrącę tylko: w kontekście
    > "dziedziczenia najmu" jest troszkę inaczej (art. 691 par. 1 kc).

> [...]

    A jak bys sledzil to bys wiedzial, ze o tym bylo. Tzn. pisalem, ze
    wyjatkiem jest postepowanie spadkowe, w wyniku ktorego mozna uzyskac
    prawo do lokalu, do ktorego prawo mial rodzic ;)

  • 40. Data: 2009-09-01 07:22:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 23:59:46 -0700, BK napisał(a):

    > A jak bys sledzil to bys wiedzial, ze o tym bylo.

    Zainteresowało mnie dlaczego się wypowiadasz w temacie, który u mnie --
    na podstawie samego tytułu -- kwalifikuje się do filtra ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd