  • 11. Data: 2009-08-31 07:46:35
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    Alek pisze:

    > Podaj adres, znajdzie się więcej chętnych :]
    > Aha, urząd skarbowy może nie uwierzyć że jako przedsiębiorca -
    > hotelarz gościsz ludzi nieodpłatnie, więc lepiej księguj przychody
    > i naliczaj od tego podatki.
    > A od pomocy w takich przypadkach gminy mają odpowiednie ośrodki,
    > więc jak chcesz pomóc to ich tam pokieruj. Otrzymają nie tylko
    > schronienie ale i pomoc prawną, medyczną, psychologiczną itd.
    > I jeszcze jedno, to co ci opowiedzieli nie musi być prawdą.
    > To może być rzewna gadka obliczona na wyłudzenie od ciebie
    > darmowego noclegu i michy, ale to już twoja sprawa.

    Nie wydaje mi sie zeby mlodzi ludzie z malym dzieckiem chodzili i sepili
    noclegu. Mieszkali u rodzicow tego chlopaka, z tego co mowil to
    zamieszkiwali chyba nawet w wyremontowanej piwnicy. Chlopak przestal
    pracowac i tym samym przestal byc potrzebny w domu, dlatego sie go
    pozbyli. Pewnie cos z glowa maja nie tak, ale na to sposobu nie ma.

  • 12. Data: 2009-08-31 08:08:13
    Od: BK <b...@g...com>

    wiadomościnews:1g2sm6-qj.ln1@ziutka.router...

    > chodzilo mi o prawo posiadania/wladania, nikt nie mial prawa bez ich zgody
    > stamtad w taki sposob wywalic

    Ma prawo wyrzucic ich bez ich zgody jesli ma wyrok sadu :)

  • 13. Data: 2009-08-31 08:30:48
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 31 Sie, 10:08, BK <b...@g...com> wrote:

    wiadomościnews:1g2sm6-qj.ln1@ziutka.router...

    > Ma prawo wyrzucic ich bez ich zgody jesli ma wyrok sadu :)

    bzdura.

  • 14. Data: 2009-08-31 08:32:15
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 31 Sie, 10:30, przypadek <p...@g...pl> wrote:

    wiadomościnews:1g2sm6-qj.ln1@ziutka.router...

    > bzdura.

    chyba, że masz na myśli "wykorzystując w tym celu procedurę egzekucji
    komorniczej"

  • 15. Data: 2009-08-31 11:21:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Ma prawo wyrzucic ich bez ich zgody jesli ma wyrok sadu :)

    pimijajac to co napisal przypadek, doczytales moje "w taki sposob"?

  • 16. Data: 2009-08-31 16:40:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h7fkug$s8i$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > ale zamieszkanie jak najbardziej, wiec i tak nikt nie mial prawa ich
    > stamtad wywalic
    Zamieszkiwanie też nie daje prawa do lokalu, jak to już ci kto inny wykazał.
    Ja tam czytam, co widzę i do tego się odnoszę. DzikBagienny :)) nic o
    zamieszkiwaniu na początku nie wspominał (dopiero potem dopisał), tylko o
    zameldowaniu.
    A mnie się nie chce domyślać czego nie napisano, bo jestem ociężały
    umysłowo.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2009-08-31 17:05:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ja tam czytam, co widzę i do tego się odnoszę. DzikBagienny :)) nic o
    > zamieszkiwaniu na początku nie wspominał

    to musisz byc naprade ciezaly umyslowo, albo cie nie nauczyli czytac ze
    zrozumieniem, wyjasnij mi w takim razie, jak mozna kogos wywalic z
    mieszkania w ktorym nie mieszka?

  • 18. Data: 2009-08-31 17:17:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h7gvt2$v3u$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > to musisz byc naprade ciezaly umyslowo,
    Możliwe, ale nie ciesz się tak z tego, bo poprzez zwykłe porównanie dla
    ciebie pozostają już jedynie najbeznadziejniejsze jednostki chorobowe, czyli
    kompletna patologia, a ja jednak troche trybię.

    > albo cie nie nauczyli czytac ze zrozumieniem,
    Spójrz jak pięknie ty tego nie umiesz.

    > wyjasnij mi w takim razie, jak mozna kogos wywalic z mieszkania w ktorym
    > nie mieszka?
    Nie podejmuję się tłumaczenia ci tego. Nie mam cierpliwości, nie studiowałem
    pedagogiki specjalnej.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2009-08-31 17:37:35
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sie, 10:32, przypadek <p...@g...pl> wrote:

    wiadomościnews:1g2sm6-qj.ln1@ziutka.router...

    > chyba, że masz na myśli "wykorzystując w tym celu procedurę egzekucji
    > komorniczej"

    dokladnie ;-)

  • 20. Data: 2009-08-31 17:37:55
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sie, 13:21, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:422ba695-a85f-4b77-a1ec-6ff334beb2a7@
    p23g2000vbl.googlegroups.com...

    > pimijajac to co napisal przypadek, doczytales moje "w taki sposob"?

    a w jaki sposob? skad wiesz w jaki sposob ich wyrzucono? ;-)