  • 1. Data: 2004-12-19 18:03:24
    Temat: Macierzyńskie i Wychowawcze ???
    Od: "Krzysiek" <k...@i...pl>

    Witam.

    Moja żona pracuje 2 miesiące i ma umowę na czas nieokreślony.
    Nie czuje się zbyt dobrze żeby pracować.
    Czy jak pójdzie na chorobowe to będzie jej przysługiwało macierzyńskie i
    wychowawcze, czy musi przepracować pół roku żeby się jej to należało.

    Dziękuje i Pozdrawiam

    Przyszły Tatuś
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-12-19 19:48:38
    Temat: Re: Macierzyńskie i Wychowawcze ???
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    macierzyńskie i
    > wychowawcze, czy musi przepracować pół roku żeby się jej to

    Urlop macierzyński i zasiłek będzie przysługiwał.
    Warunkiem uzyskania urlopu wychowawczego jest dotychczasowy co
    najmniej 6-miesięczny staż pracy (wlicza się okres zwolnień lekarskich
    i urlopu macierzyńskiego) - ten warunek też będzie chyba spełniony.

    Pozdrawiam

    wa