  • Data: 2014-05-09 18:44:32
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ciagle pytam i ciagle nie dostaje odpowiedzi.

    Dostajesz, tylko ona Ci nie pasuje.

    > Ile to nie jest na styk?
    > Bo juz wiem, ze 20 minut to "na styk".

    Zależy od kontekstu i sytuacji. No sorry, jak masz 5 minut drogi "do",
    pieszo, to możesz sobie pozwolić wyjść te 20 min wcześniej. Jak masz
    do pokonania całe miasto nieprzewidywalnym środkiem transportu,
    to IMHO rozsądnym minimum byłaby godzina. Ale wciąż zależy od konkretnej
    sytuacji.

    > A zmieniam?

    Tak. Podkreślone. Najpierw coś kręcisz o "do pracy", a potem skręcasz na "maturę".
    Zdecyduj się.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl