  • Data: 2005-08-09 10:19:35
    Temat: Re: MPK - znow...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Filip Ozimek napisał(a):

    > No w każdym razie, chodziło mi o coś innego: co robi/powinno robić w
    > takim wypadku MPK? W jaki sposób będzie próbowało upomnieć się o karę za
    > przejazd bez ważnego biletu?

    Może złożyć pozew do sądu, sąd wyda wyrok w którym zobowiąże Cię do
    zapłaty kary pomniejszonej o to, co zapłaciłeś do dnia wyroku (plus
    odsetki). Dalej MPK może pójść do komornika, choćbyś spłacał dalej w
    ratach, i egzekwować choćby ostatnie 12zł (plus koszty sądowe i komornicze).

    Nie jest prawdą, że spłacanie wierzyciela w ratach uniemożliwia
    natychmiastowe dochodzenie pozostałej należności na drodze sądowej i
    komorniczej.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz