eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji] › Re: MON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji]
  • Data: 2019-11-14 15:40:08
    Temat: Re: MON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    0-ludzi-z-wroclawia-i-okolic-dostalo-noca-wezwania/g
    a/c1-14577013/zd/40024299

    > Przy okazji były również szeroko rozumiane jaja:
    > "Przy wejściu na teren jednostki stanął wojskowy namiot. Każdy podchodził,
    > okazywał wezwanie, był też sprawdzany rentgenoradiometrem. - To urządzenie
    > wychwytuje promienie gamma i beta. Musimy być pewni, czy nikt nie jest
    > napromieniowany - wyjaśnił żołnierz. "
    >
    > https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25409248
    ,wielka-mobilizacja-w-wojsku-poltora-tysiaca-rezerwi
    stow-wezwano.html#a=190&c=8000

    I gdzie te jaja? To co było obecnie "widocznym" sprawdzeniem w namiocie
    nie musiało być i nie będzie musiało być wszystkimi sprawdzeniami.
    WP powinno mieć przećwiczoną procedure przykładowo przechwytywania
    "rezerwisty" samobójcy z materiałami wybuchowymi albo mobilizacji
    rezerwistów już po pierwszych atakach nuklearnych.

    Ja wolałbym żeby takie procedury nie były potrzebne ale "proste
    sprawdzenia" nawet lepiej robić bez zastanawia się na zasadzie
    wytresowanych odruchów.

    --
    A. Filip