  • Data: 2021-03-17 19:42:23
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-17 o 12:30, Kviat pisze:

    > Kolejny... nie napiszę co.
    >
    > To jakaś moda na pisanie kretynizmów przed sprawdzeniem co się chce
    > napisać? Skąd się tyle takich nie napiszę co namnożyło?
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/warszawa-trzymal
    -partnera-za-reke-dostal-nozem-w-plecy-portret-pamie
    ciowy/8le56cc

    > ""Nie trzymajcie się za ręce, nie przy dzieciach!" - zaczął krzyczeć do
    > nich. Na słowach nie poprzestał. W pewnym momencie, gdy znajdowali się w
    > okolicy stacji metra Wierzbno, uderzył jednego z mężczyzn w plecy i
    > uciekł. Dopiero po chwili Vitaliy zorientował się, że został pchnięty
    > nożem. Trafił do szpitala. Okazało się, że ma ranę o szerokości 4 cm i
    > głębokości 3 cm. Na szczęście nożownik nie uszkodził żadnego ważnego
    > organu."
    >
    > "Przebieg zdarzenia potwierdza policja."
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Maciek i Vitalij. Niech szukają wśród Ukraińców, oni zwykle między sobą
    się koszą. Nie zauważył pchnięcia nożem, zabawne. Kto tam wie jak tam
    było, tęczowi są znani z tego, że lubią zmyślać prześladowania. Ja bym
    zachował szczególną ostrożność.

    --
    Liwiusz