  • 1. Data: 2007-02-12 02:38:26
    Temat: LżENIE MNIE I MOJEJ RODZINY
    Od: d...@g...com

    witam wszystkich
    Chciałbym opowiedzieć o mojej sprawie.
    Grupa chuliganów z alt.pl.zbluzgaj pastwi się nade mną i moim
    nazwiskiem
    oto dowody

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.zbluzgaj/browse
    _thread/thread/a4...

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.zbluzgaj/browse
    _thread/thread/e1...

    Chciałbym zaznaczyć że nie jestem bywalcem grupy alt.pl zbluzgaj.
    Jednak te posty
    ubliżją mnie, dowiedziałem się o nich przypadkiem.
    Poza bandytami którzy je ślą, chcę do odpowiedzialności karnej
    pociągnąć
    adminów serwerów na które te posty wlatują. Wg mnie i moich adwokatów
    mogę pociągnąć
    do odpowiedzialności karnej wszystkie firmy mające serwery na których
    są ubliżające mi posty.

    Dariusz Zawilla

  • 2. Data: 2007-02-12 03:03:47
    Temat: Re: LżENIE MNIE I MOJEJ RODZINY
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <d...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Wg mnie i moich adwokatów mogę pociągnąć
    > do odpowiedzialności karnej wszystkie firmy mające serwery na których
    > są ubliżające mi posty.

    Chłopie.
    Zmień adwokatów, bo jak narazie to oni cię nieźle na kasę nabierają
    opowiadając ci takie bajki.

  • 3. Data: 2007-02-12 03:05:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 11 Feb 2007 18:38:26 -0800, d...@g...com napisał(a):

> [...]
    > mogę pociągnąć
    > do odpowiedzialności karnej wszystkie firmy mające serwery na których

    ROTFL :D
    Niezły jesteś. Nie pal więcej tego gówna :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-02-12 08:33:56
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > do odpowiedzialności karnej wszystkie firmy mające serwery na których
    > są ubliżające mi posty.

    Zazwyczaj skutek musi miec przyczyne, uwazaj zebys sie nie nadzial
    na wlasny bagnet.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2007-02-12 16:50:20
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    <cite>
[...]

    </cite>

    Linki nie działają. Ale postujesz z googla wiec to chyba nie twoja wina.
    Przejrzałem pobieżnie googla groups. Wygłąda, że jesteś ofiarą anonimowych
    ataków na dużą skalę.
    Ja na twoim miejscu zwróciłbym się do policji o ustalenie autorów tych
    postów.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 6. Data: 2007-02-12 19:54:16
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Przejrzałem pobieżnie googla groups. Wygłąda, że jesteś ofiarą anonimowych
    > ataków na dużą skalę.

    Ja przyjrzalem sie dosc szczegolowo. Autor prowadzil jakas liste
    mailingowa, po jakims czasie w polowie 2006 roku szukal softu
    do masowej wysylki poczty. Byc moze komus nastapil na odcisk
    i dostaje rykoszetem.

    Ciekaw jestem jak zamierza zmusic Google do usuniecia
    postow :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2007-02-14 19:52:54
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > ROTFL :D
    > Niezły jesteś. Nie pal więcej tego gówna :)

    Rodzinie też niech zabroni ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek