    From: MPG <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: :Lukas Bank
    Date: Tue, 26 Jun 2007 00:40:07 +0200

    W dniu 2007-06-26 00:18 Sarpedon pięknie wystukał/a:

    > no wlasnie! jak dla mnie to potrzebna jest skarga do giodo. ja bym tak
    > zrobil:
    > w skardze do giodo zawarlbym dokladna historie (dobrze by bylo zdobyc
    > imie i nazwisko konsultantki oraz dokladna date i godzine wizyty w lukas
    > banku), zalaczylbym kserokopie otrzymanego dopiero pisma, kserokopie
    > innych dokumentow o tym ze nie widniejesz w zadnym spisie dluznikow oraz
    > kserokopie twojego pisma do lukas banku o udostepnienie informacji nt.
    > sposobu i zakresu przetwarzania twoich danych osobowych

    Nie pamiętam którego dnia konkretnie tam byłam, nie mam kopii wysłanego
    do Lukasa pisma, wysyłałam listem poleconym.
    Kserokopii z Rejestrów dłużników chyba nie muszę wysylać, tylko napisać
    co i jak, a GiODO sobie sprawdzi.
    Nie widzę na stronie Giodo żadnej opcji do załatwienia tej sprawy. Widzę
    tam coś o umieszczaniu dlużnikow, czy dla firm. Jakieś hasło i login
    trzeba tam mieć.

    > najpierw raczej o sprawdzenie, czy lukas bank dziala zgodnie z prawem
    > (twoim zdaniem nie) oraz interwencje w tej sprawie i podjecie stosownych
    > dzialan zmierzajacych do tego, zeby lukas bank dzialal w zakresie prawa

    O właśnie.
    Czy Giodo może nakazać Lukasowi o usunięcie mnie z bazy danych? Nic od
    tego Lukasa nie biorę, nie potrzebuję i nie będę potrzebowała.

    > napisz w skardze do giodo, ze nie dostalas zadnych materialow wczesniej,
    > a bank ma obowiazek poinformowania klientow o sposobie i zakresie
    > przetwarzania ich danych osobowych

    Ok.

    > skarga! :)
    >
    > www.giodo.gov.pl
    > 10 zl na ich konto (ilosc zalacznikow bez ograniczen) - szczegoly na ich
    > stronie
    >
    > ja juz wielokrotnie korzystalem z pomocy giodo :)

    Dzięki :-)
    Wezmę się za to wszystko któregoś dnia.

    --
    mpg