  • Data: 2007-06-28 10:00:21
    Temat: Re: :Lukas Bank
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Jun 2007, MPG wrote:

    > Tu nie o to chodzi. Chodzi mi o jakiś (jaki?) rejestr na podstawie którego
    > Lukas Bank odmówił mi pożyczki. No i kto mnie w tym rejestrze umieścił.

    Rozumiem, że masz takie podejrzenia.
    Ale to co opisałaś nie jest DOWODEM.
    Być może wspomniane przez kogoś "nasłanie GIODO", który być może
    dysponuje skutecznym narzędziem do zmuszenia banku aby wyjawił
    posiadane bazy danych coś da, ale nie wiem.
    Mi idzie o to, że to co masz (wiedzę znaczy i opis zdarzenia którego
    byłaś świadkiem) nie dowodzi, że bank ma (lub korzysta z czyjejś)
    bazę w której jest coś o Tobie.
    Bank powiada: "nie bo nie".
    Podejrzenie, że istnieje inny powód trudno udowodnić :(

    pzdr, Gotfryd