eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo:Lukas Bank › Re: :Lukas Bank
  • Data: 2007-06-27 11:37:05
    Temat: Re: :Lukas Bank
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 25 Jun 2007, MPG wrote:

    > Kiedyś tam poszłam zapytać do Lukas Banku o pożyczkę gotówkową, chciałam
    > się zorientować ile moge wziąć i jakie raty bym placiła.
    > Pracownica Lukas Banku zajrzała do bazy i pyta się: czy miała pani numer
    > telefonu 651 xx xx? Ja mówię, że tak, ale już ze 3 lata temu rozwiązałam
    > z telekomunikacją umowę i nie korzystan i ich usług. Zapytałam o co
    > chodzi, ale ta pani powiedziała, że nie wie i mi nie powie.
    [...]
    > Przypomniało mi się, że jakieś 10 lat temu wzięłam u nich pożyczkę

    No to układ mamy taki:
    - nie masz dowodu, że mają dane których nie powinni mieć
    - te dane, ktore mogą mieć... no właśnie, mogą mieć.
    Jeśli numer telefonu podałaś im dobrowolnie, to możesz chyba zażądać
    żeby *tę* daną usunęli.
    Ale Ciebie w bazie mogą trzymać - jako byłego klienta.
    Oczywiście bez wykorzystywania tych danych np. do marketingu.

    Kojarzysz fakt że bank miał Twój nr telefonu z faktem odmowy - ale
    przecież na to dowodu nie ma.

    > Jak ich zmusić, żeby mi odpowiedzieli na piśmie w jakim ich rejestrze ja
    > figuruję

    Tak się zastanawiam, czy klient sklepu który wziął fakturę, ma
    prawo żądania informacji że "figuruje w rejestrze faktur", skoro
    on tam figuruje *z mocy prawa*.
    I osobna rzecz, czy przykładowy sklep ma obowiązek udzielenia
    odpowiedzi że "ten klient nie figuruje w innych rejestrach" :)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1