  • Data: 2010-07-08 15:17:36
    Temat: Re: Loteria w Orange - prawnik potrzebny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > z tym, ze jak umiesz czytac, to powinienes przeczytac regulamin i
    > powoywanie sie na analfabetyzm nic tu nie da.

    W sprawie cywilnej owszem, w kwestii karnej niekoniecznie - bo
    jednak wprowadzali w blad w celu osiagniecia korzysci.
    A jesli w karnej wygramy, to i moze i naleznosc do zwrotu.

    Co prawda jakby tak popatrzec i to szefow totolotka nalezaloby
    wsadzic, bo przy okazji roznych reklam troche naciagaja
    rzeczywistosc :-)
    A przy okazji z polowe polskiego biznesu - zawsze sie znajdzie ktos
    kogo reklama doprowadzila do niekorzystnego rozporzadzenia wlasnym
    majatkiem.

    Dlatego jestem ciekaw jakie sprawa mialaby szanse, gdyby do sadu
    trafila ..

    J.