  • Data: 2010-07-09 06:54:40
    Temat: Re: Loteria w Orange - prawnik potrzebny
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (08.07.2010 16:31), GLaF wrote:

    > Komu by to utrudniło pracę?

    To zależy od sformułowania przepisu, ale na pewno by to zahaczyło o tych
    którzy uczciwie wysyłają smsy bez żadnej ściemy.

    Tak jak z ograniczeniem maksymalnego oprocentowania pożyczki. Miało to
    uderzyć w Providenty i inne. Zaś ja np. legalnie nie mogę pożyczyć
    sąsiadowi na miesiąc 1000zł z 50zł odsetkami (co biorąc pod uwagę
    sąsiada upierdliwość jest godziwym wynagrodzeniem), zaś providenty i
    inne sobie i tak radzą.

    p. m.