    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Loteria w Orange - prawnik potrzebny
    Date: Thu, 08 Jul 2010 00:39:42 +0200

    W dniu 07.07.2010 16:49, J.F. pisze:

    > Trzeba by miec te smsy zapamietane, ale tak jak pamietam to one sa
    > sprytnie sformulowane - dwuznacznie mozna interpretowac. Takze na ich
    > korzysc.

    Heh, ja też dostaję po kilka dziennie. Tak, wysłałem pod koniec czerwca
    jednego, bo akurat kończył się okres rozliczeniowy, a w pakiecie
    kwotowym sporo zostało.

    I tak sobie analizuję treść. Nie ma szans się przyczepić - mimo że SMSy
    są tak sformułowane, by sprawiać wrażenie, że BMW jest Twoje, to żaden z
    nich nie nadaje się do pozwu w sądzie, gdyż obowiązuje regulamin, a
    każde stwierdzenie typu "zostałeś wylosowany" czy "kluczyki czekają",
    "dokumenty gotowe" stwierdzają po prostu JAKIŚ fakt. Owszem, wylosowano
    Twój numer, by przyznać dodatkowe punkty-szansy w losowaniu (mówi o tym
    regulamin), kluczyki NA KOGOŚ czekają, jakieś dokumenty DLA KOGOŚ są już
    przygotowane. Nad tym pracował zapewne sztab prawników, nie mogą
    pozwolić sobie na jawne kłamstwo.

    Marek