  • From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lista osob nieplacacych
    Date: Tue, 27 Aug 2002 11:57:47 +0200

    > No tak niby ponosicie straty ale dlaczego zaraz niby karac kazdego kto
    nie
    > Zgodne, zgodne.

    > Tego nie napisalem (moja wina), kazde zamowienie potwierdzamy
    telefonicznie.

    taki
    > My wiemy kto to jest (lub dokladnie - jaki jest jego telefon stacjonarny).
    >
    > Prosze na to spojrzec z naszej strony. Prosze sobie wyobrazic ze prowadzi
    Pan
    > pizzerie i ze codziennie 20-30 telefonow to dowcipnisie, ktorzy zamawiaja
    > podajac prawdziwy adres i telefon - a facetowi ktory przywozi towar mowia,
    ze
    > juz nie sa glodni. Wszystko w zgodzie z prawem. I teraz pytanie - jak sie
    przed
    > czyms takim bronic?

    No to podam przyklad do pizzerii: zamawiam z telefonu marki niebieski urmet
    ( czyli z budki telefonicznej) podaje adres wy oddzwaniacie w celu
    potwierdzenia .. no i ja czekam sobe przy budce potwierdzam i co aloha hehe
    Widzisz wszystko proste i tak samo mozna zrobic z zamowieniami ksiazek ...

    AJA