eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoList polecony nie dotarł na czas › Re: List polecony nie dotarł na czas
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.a
    t!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Jerzy" <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <b39ca$45bdf8be$539046be$402@news.chello.pl>
    <epl14e$1tv$1@news.interia.pl>
    <44c79$45be0dbd$539046be$4273@news.chello.pl>
    <eplh6b$p9o$1@inews.gazeta.pl>
    <bf265$45be52d1$539046be$17441@news.chello.pl>
    <1dkzmyu1zknrq$.dlg@onet.pl>
    <2f57f$45c07ad9$539046be$21546@news.chello.pl>
    <1...@o...pl> <7db52$45c0b8a9$539046be$693@news.chello.pl>
    <4kogq63f48xr$.dlg@onet.pl> <51757$45c1aeb4$539046be$9882@news.chello.pl>
    <e4cbq6ewft47$.dlg@onet.pl>
    Subject: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Date: Thu, 1 Feb 2007 12:52:55 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
    Message-ID: <49f0d$45c1d454$539046be$18107@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 54
    NNTP-Posting-Host: 83.144.70.190 (83.144.70.190)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 01 Feb 2007 12:51:48 +0100
    X-Trace: 49f0d45c1d454f635e31b18107
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:443590
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał

    > Nawet jeżeli zachodziło ryzyko, że bilety w dniu wyjazdu będą wyprzedane,
    > to dlaczego siostra nie kupiła ich bezpośrednio u "siebie"?
    >
    Też się zdziwiłem, ale miasto w którym wsiadała nie sprzedaje biletów na ten
    kurs. A co najciekawsze autobus startuje rano właśnie z tego miasta i jest
    sp. z o.o. z tego właśnie miasta- jedzie
    do Wawy jako podmiejski i potem zmienia tabliczkę na dalekobieżny.
    Poprosiła więc mnie. Bilety miał odebrać po drodze (będąc w Wawie tydzień
    przed odjazdem) inny brat, ale nie dotarł na miejsce (wichury - nie
    dojechał).
    Druga ciekawostka jest taka, że w kasie powiedziano mi, iż fakt kupienia w
    rezerwacji numerowanych biletów nie oznacza, że ktoś może na nie wsiąść na
    innym przystanku - musi wystartować w Warszawie. Uzgodniliśmy, że przyjadę
    rano w dniu odjazdu na dworzec i pokazując kierowcy kopie biletów spowoduję,
    że nie sprzeda on komu innemu biletów na wykupione przeze mnie miejsca - a
    siostra z dziećmi wsiądzie w swoim mieście. Inaczej musiałaby rano
    przyjechać do Warszawy i wsiąść tutaj. Wtedy miałaby pewność, że uda jej się
    dojechać. Wysłałem więc oryginalne bilety a sam mając kopie czekałem na
    dzień odjazdu, aby poinformować kierowcę (przy pomocy kopii), że siostra ma
    te bilety i wsiądzie 60 km od Warszawy. I to jest przyczyna zrobienia kopii
    biletów - a nie po to( jak myślisz), aby wymuszać coś na kierowcy! Chory
    jest sam sposób robienia rezerwacji i zajmowania swoich miejsc!!!A dalej już
    wiesz...

    Dziwna (a może oryginalna) jest ta praktyka stosowana na Dw. Zachodnim w
    Warszawie, gdzie zakup biletu nie jest wystarczający, aby usiąść na swoich
    miejscach. Kilka miesięcy temu - latem - byłem świadkiem 15 minutowej kłótni
    z kierowcą - ojca dzieci jadących nad morze, gdzie ich miejsca kupione w
    przedsprzedaży zostały zajęte przez ludzi z kolejki, którym kierowca
    sprzedał bilety wejściowe kilka minut przed odjazdem. Zarówno oni mieli
    bilety i nie chcieli ustąpić, jak i on je posiadał i nie rozumiał sytuacji.
    A gdyby kierowca miał info z kasy o tym, które miejsca są wykupione, nie
    miałby prawa ich powtórnie sprzedawać - bo przecież ci, którzy kupili te
    bilety MAJĄ SŁUSZNE PRAWO!!! wsiąść tam gdzie chcą! TO NIE JEST SAMOLOT i
    zatrzymuje się na przystankach.
    ====================
    > > 2. Nie staram się znaleźć winnego bo winna jest poczta - nie dostarczyła
    > > listu.
    >
    > O widzisz!!!!
    > I to jest chyba główny adresat Twoich roszczeń - nie sądzisz?

    Napisałem przecież, że poczta zwróci w najlepszym razie 2,2x50 czyli 110 zł
    Ale jeśli dostarczy list priorytetowy w czasie nieobecności siostry bo ma na
    to 2 tyg. (tak ktoś napisał) a priorytet to tylko chłyt maketingowy- to nie
    zwróci nic.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1