    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Date: Thu, 1 Feb 2007 11:30:02 +0100

    Dnia 1 lut o godzinie 10:12, na pl.soc.prawo, Jerzy napisał(a):

    > 1.Nie popełniłem GŁUPOTY tylko wysłałem bilety listem poleconym

    Tak z ciekawości - czy w obecnych czasach, by kupić bilety PKSu trzeba mieć
    jakieś "układy", stać w kolejkach, są nieosiągalne?
    Nawet jeżeli zachodziło ryzyko, że bilety w dniu wyjazdu będą wyprzedane,
    to dlaczego siostra nie kupiła ich bezpośrednio u "siebie"?

    Tłumacząc to, może powiesz że niemiała środków .... nie byłoby pewniej
    wysłać właśnie przekazem jej te środki?

    > 2. Nie staram się znaleźć winnego bo winna jest poczta - nie dostarczyła
    > listu.

    O widzisz!!!!
    I to jest chyba główny adresat Twoich roszczeń - nie sądzisz?

    > 3.Nie obciążam kierowcy ale zakładam, że inny mógł zachować się jak człowiek

    Zachował się jak człowiek pracujący (najemny) - jego obowiązuje prawo i
    procedury tak jak każdego z nas.
    Gdyby to był prywatny przewoźnik - mógłbyś z nim "polemizować".

    > 4.Kopie nie są GŁUPIE.

    W tym konkretnym przypadku są absolutnie bez znaczenia, ponieważ ta kopia
    nie jest *ważnym biletem*.

    > 5.Reklamacja nie jest RZEKOMA ponieważ ma oryginalną pieczęć poczty, na
    > której wysyłałem list.

    Jaki jest problem ze złożeniem CZEGOKOLWIEK 9może to być reklamacja,
    żądanie etc). Czy ta reklamacja była uznana? Jak ten kierowca miał
    stwierdzić autentyczność tej reklamacji.
    Nie błaznuj człowieku.

    > 6.A ŻENUJĄCY są właśnie ludzie nie potrafiący wczuć się w sytuację i
    > stosujący bezwzględnie literalnie przepisy prawa, które często jest
    > sprzeczne.

    Ja cię kręce.
    Wczuć się w sytuacje .....
    Miałeś ten pieprzony *ważny bilet*, który jest poświadczeniem zawarcia
    umowy przewozowej pomiędzy przewoźnikiem a Tobą w garści?
    Tylko *ważny bilet* uprawnia Cię do wejścia i zajęcia miejsca w autobusie,
    oraz przejazdu.
    Szukasz winnego wszędzie tylko nie po swojej stronie.

    > Kończymy temat.

    Temat zostanie zakończony jeżeli grupowicze przestaną na nim postować. Ty
    nie masz tu za wiele do gadania.

    --
    Herbi
    01-02-2007 11:29:55