    From: "Jerzy" <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Date: Thu, 1 Feb 2007 10:12:08 +0100

    1.Nie popełniłem GŁUPOTY tylko wysłałem bilety listem poleconym

    2. Nie staram się znaleźć winnego bo winna jest poczta - nie dostarczyła
    listu.

    3.Nie obciążam kierowcy ale zakładam, że inny mógł zachować się jak człowiek

    4.Kopie nie są GŁUPIE.

    5.Reklamacja nie jest RZEKOMA ponieważ ma oryginalną pieczęć poczty, na
    której wysyłałem list.

    6.A ŻENUJĄCY są właśnie ludzie nie potrafiący wczuć się w sytuację i
    stosujący bezwzględnie literalnie przepisy prawa, które często jest
    sprzeczne.
    (vide przykład HGW w Warszawie i konferencja prasowa Wojewody Mazowieckiego
    dzisiaj tj. 1 lutego-to jest dopiero żenada!)
    Kończymy temat.
    Dziękuję
    Jerzy