  • 1. Data: 2006-09-20 20:31:46
    Temat: Link4
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Oglądałam teraz w telewizji reklamę firmy ubezpieczeniowej Link4
    i poszukałam ich strony w internecie:
    http://www.link4.pl/index_361.htm
    Albo ja czegoś nie rozumiem, albo oni naprawdę mają licencję tylko do
    końca 2003 roku i nie powinni działać.

    --
    Kaja

  • 2. Data: 2006-09-20 20:49:50
    Temat: Re: Link4
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    Gdzie znalazłaś informację o tym na podanej przez Ciebie stronie. Bo ja tam tego
    nie widzę.

  • 3. Data: 2006-09-20 21:38:33
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Kaja napisał(a):
> [...]
    > i poszukałam ich strony w internecie:
    > http://www.link4.pl/index_361.htm
    > Albo ja czegoś nie rozumiem, albo oni naprawdę mają licencję tylko do

    Sio do szkoly, uczyc sie czytac ze zrozumieniem... :/
    Chodzi o wydanie decyzji a nie licencji.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 4. Data: 2006-09-20 21:43:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@n...ma.wp.pl> napisal(a):
> [...]
    > i poszukałam ich strony w internecie:
    > http://www.link4.pl/index_361.htm
    > Albo ja czegoś nie rozumiem, albo oni naprawdę mają licencję tylko do

    Kaju - jak zwykle to Ty czegoś nie rozumiesz.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2006-09-20 21:54:22
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Gdzie znalazłaś informację o tym na podanej przez Ciebie stronie. Bo ja
    > tam tego nie widzę.

    Pod tym samym linkiem, który podałam.
    http://www.link4.pl/index_361.htm

    Jaką mam gwarancję, że nową na rynku firmę będzie stać na wypłatę
    odszkodowania?

    Decyzja o przyznaniu licencji, wydana do końca 2003 r. przez Ministra
    Finansów, a obecnie przez Komisję Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy
    Emerytalnych i uprawniająca do prowadzenia działalności
    ubezpieczeniowej, jest podejmowana między innymi na podstawie dokumentów
    o posiadanych przez firmę ubezpieczeniową środkach finansowych
    pozwalających na pokrycie swoich potencjalnych zobowiązań. Klient
    chroniony jest dodatkowo przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny,
    który powstał właśnie po to, aby dbać o bezpieczeństwo zarówno
    poszkodowanych, jak i klientów firm ubezpieczeniowych. Link4 jest
    członkiem Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, przez, co spełnia
    wszystkie stawiane mu wymagania.

    --
    Kaja

  • 6. Data: 2006-09-20 22:05:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Pod tym samym linkiem, który podałam.
    http://www.link4.pl/index_361.htm

    Czy możesz stosowny fragment zacytować? Bo albo u mnie filtry coś wycinają, albo
    tego tam nie ma. Nie wykluczam, że firewall coś wycina.

  • 7. Data: 2006-09-20 22:13:26
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Kaju - jak zwykle to Ty czegoś nie rozumiesz.

    Dlatego zapytałam expertów :-)

    --
    Kaja

  • 8. Data: 2006-09-21 10:15:50
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy możesz stosowny fragment zacytować? Bo albo u mnie filtry coś
    > wycinają, albo tego tam nie ma. Nie wykluczam, że firewall coś wycina.

    Chyba już drugi raz to wklejam:

[...]

    Czy Link4 jest wiarygodną firmą?

    Tak jak wszystkie inne firmy ubezpieczeniowe na rynku polskim.

    Pozdrawiam,

    --
    Kaja

  • 9. Data: 2006-09-21 11:32:06
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Kaja napisał(a):

    > Chyba już drugi raz to wklejam:
    >
    > Jaką mam gwarancję, że nową na rynku firmę będzie stać na wypłatę
    > odszkodowania?

    Wersja dla kobiet o włosach jasnych i...

    Link4 jest
    > członkiem Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, przez, co spełnia
    > wszystkie stawiane mu wymagania.

    Czyli:

    > Czy Link4 jest wiarygodną firmą?
    >
    > Tak jak wszystkie inne firmy ubezpieczeniowe na rynku polskim.

    MZ

  • 10. Data: 2006-09-21 14:13:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    Wydaje mi się, że kluczowe tutaj będzi słowo "obecnie":

[...]

    Obecnie nie jest wymagane posiadanie licencji, wiec jej nie mają.