    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Link4
    Date: Thu, 21 Sep 2006 12:15:50 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pod tym samym linkiem, który podałam.
    > http://www.link4.pl/index_361.htm
    >
    > Czy możesz stosowny fragment zacytować? Bo albo u mnie filtry coś
    > wycinają, albo tego tam nie ma. Nie wykluczam, że firewall coś wycina.

    Chyba już drugi raz to wklejam:

    Jaką mam gwarancję, że nową na rynku firmę będzie stać na wypłatę
    odszkodowania?

    Decyzja o przyznaniu licencji, wydana do końca 2003 r. przez Ministra
    Finansów, a obecnie przez Komisję Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy
    Emerytalnych i uprawniająca do prowadzenia działalności
    ubezpieczeniowej, jest podejmowana między innymi na podstawie dokumentów
    o posiadanych przez firmę ubezpieczeniową środkach finansowych
    pozwalających na pokrycie swoich potencjalnych zobowiązań. Klient
    chroniony jest dodatkowo przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny,
    który powstał właśnie po to, aby dbać o bezpieczeństwo zarówno
    poszkodowanych, jak i klientów firm ubezpieczeniowych. Link4 jest
    członkiem Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, przez, co spełnia
    wszystkie stawiane mu wymagania.

    Czy Link4 jest wiarygodną firmą?

    Tak jak wszystkie inne firmy ubezpieczeniowe na rynku polskim.

    Pozdrawiam,

    --
    Kaja