  • Data: 2009-09-09 16:08:35
    Temat: Re: Linie papilarne jako dane osobowe
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Z wyjatkiem lekarzy, którzy w ten sposób straci mozliwośc klonowania się i
    > pracy w kilku miejscach jednocześnie.
    > Stąd ta awantura.

    A co do tego ma zawód lekarza?, taka informacyjna papka w TV dla
    bezmyślnych.!

    W każdej firmie to pracodawcy zwykle zależy czy pracownik pracuje czy go nie
    ma,
    a jeśli pracodawcy nie zależy to co ja lub my mamy mieć do tego?.

    A nikt nie widzi/pisze jak robotnicy w budowlance pracują - dopóki kierownik
    patrzy to i owszem pracują
    a jak gdzieś sobie pójdzie to przerwy na papieroska po godzinie trwają...ale
    to nie moja sprawa tylko właściciela firmy..

    Jedynie w przypadku jesli to panstwowa firma to dyrektora trzeba by zmienić
    bo nasze pieniądze marnotrawi i tyle.