  • Data: 2005-06-02 23:50:53
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni państwo!.Przykre jest ,że jakoś nikomu do głowy nie przyjdzie iż
    może byc ktoś kto naprawdę nie stosuje żadnych sztuczek z
    licznikiem.Najbardziej przykre jest jednak to,że nierzetelne okazują się
    służby takie jak rzeczoznawcy.Skoro jak ktos pisał dość łatwe jest
    stwierdzenie,że stosowano magnesy przy liczniku to znaczy również,że dość
    łatwe powinno być stwierdzenie wady licznika innej niż magnesy.W moim
    przypadku autorytatywnie jakiś niedouczony bałwan albo pomylił liczniki albo
    jest człowiekiem kompletnie nie znajacym się na zagadnieniu.Pisałem na tę
    grupę nie po to aby dowiedzieć się jak wykaraskać się z kabały przez siebie
    zawinionej ale po to aby dowiedzieć się jak i gdzie mogę zgodnie z prawem
    powtórzyć badanie w rzetelnym laboratorium gdyż uważam,że laboratorium we
    Wrocławiu (bo o to miasto chodzi) jest stroną w sprawie i nie chce lub po
    prostu nie umie dokonywac rzetelnych ekspertyz.
    Wiem na pewno ,że nie dokonywałem żadnych "prac" przy liczniku i przeraża
    mnie to ,że bez udowodnienia jakis imbecyl pisze w protokole bez wahania o
    magnesie bo teraz taka moda a jako klient praktycznie nie mam szans to aby
    rzetelnie powtórzyć badania oraz na to aby niedouczony ekspert natychmiast
    musiał poszukac sobie innej pracy-mniej odpowiedzialnej.
    Ale to już taki kraj sie zrobił jak widać-niedouczeni lekarze ,sędziowie
    przekupni (nie tylko piłkarscy),prokuratorzy gotowi nawet zabic niewinnego
    aby tylko udowodnić za wszelką cenę,że niewinny jest winny itd,itp.
    Po prostu wilcze prawa.