    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licznik energii elektrycznej
    Date: Tue, 27 Apr 2010 08:01:13 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > U mnie tak było z licznikiem wody.
    >
    > Nie było żadnych problemów.

    to znaczy?
    oddali kase?

    Bo u mnie sytuacja jest obecnie tez dziwna.
    W grudniu zgłosiłem, ze zauwazyłem nie działajacy licznik.
    Kiedys tam sobie naprawili.
    I w kwietniu przysłali info, ze szacunkowo wyliczyli sobie, ze za okres
    niedziałania licznika mam doplacic iles tam. Oczywiscie nie wiadomo skad
    srednia, wyszło im wiecej niz srednio zuzywam itd.
    Ale hitem jest to, ze im sklecenie pisma zajeło 4 miesiace a mi daja na
    wplate srednio 4 miesiecznego rachunku 7 dni... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."