    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Date: Sat, 09 Nov 2002 18:37:17 +0100

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 08 Nov 2002 17:12:40 +0100), ASTEC SA
    <b...@a...pl> był(a) napisał(a):

    >Przestań już pajacować Adler bo nie jest to już zabawne.
    >Nie pomnę bym komukolwiek wkładał w usta słów, których
    >nie wypowiadział, a Ty to robisz :(

    Spoko Irokez, spoko...

    >Nie. Zabierając rzecz pozbawiasz kogoś tej rzeczy.

    Mhm... I to dla Ciebie jedyna forma złodziejstwa...

    >Nie stracił jednak prawa ani możliwości zarobienia na swoim utworze.

    Możliwość stracił.

    >Moja konkurencja też traci gdy ja sprzedaję swoje usługi a jakoś nie
    >uważają bym ich okradł.

    Bo dajesz SWOJE usługi. Jeśli wyniesiesz usługi konkurencji i będziesz
    bazował na jej dokonaniach, to będziesz tak samo złodziejem.

    >Po pierwsze zdecyduj się. Nadużycie to nie kradzież, więc albo
    >zgadzasz się, że jest nadużycie, albo nie.

    Kradzież jest także nadużyciem. Jeśli wymagasz prostego wyjaśnienia,
    to nie znadzam się, że jest to tylko nadużycie i uważam to za
    kradzież!

    >Po drugie w j. polskim mówi się - zgadza się, a nie "dokładnie".

    Dokładnie. Tym razem masz rację.

    >[..]
    >To nie są złodzieje,

    Tak, to są złodzieje.

    >nawet przedszkolaki czują już różnicę.

    Masz rację, na poziomie przedszkola można tego nie rozumieć, że to są
    złodzieje.

    >Złodziejami są tutaj Ci co mają zbójeckie ceny na utwory.

    Podobnie jak złodziejami są Ci, co mają zbójeckie ceny na limuzyny BMW
    czy Mercedesa? Każdy wycenia swój produkt podług własnego widzimisię i
    popytu na rynku. Nie chcesz, nie kupuj. Ale nie kradnij tłumacząc się
    jak dziecko z przedszkola, że za drogie, więc kradniesz w imię
    społecznej sprawiedliwości.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert