  • Data: 2002-11-05 00:19:09
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elita.pl/Astec SA/Arnold B. wrote:
    >Brak Ci nawet godności by zamknąć spór w normalny sposób.
    >Nie dość, że nie potrafisz się ani przyznać do błędnego zdania
    [itd. standardowe 'zaklęcia' Arnolda]

    Ostrzegałam - dokarmiane trolle są niewdzięczne
    i nie dziękują za poczęstunek. :)

    Przy okazji przypomniał mi się prosty FAQ odnośnie OEM
    http://www.balta.pl/programy/index.php3?show=pytania
    który można czasem podawać aby zaoszczędzić takich 'odżywczych' dyskusji.

    A tak w ogóle: jeżeli ktoś twierdzi, że postanowienia licencji
    którą kupuje ... go nie obowiązują - to po co ją kupuje? :)
    Lepiej i taniej kupić program bez tej cholernej 'niewolniczej'
    licencji - na giełdzie :)))

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów