  • Data: 2002-11-04 17:40:24
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen wrote:
    > Wymiękasz? Nie jesteś w stanie zobowiązać się do tego?

    A dlaczego mam się do tego zobowiązywać nie mając z drugiej strony
    korzyści???

    > Wprawdzie jeżeli jesteś pewien swego zdania, to nic nie stracisz.
    > Chcesz zatem wygrać pieniądze? Nie chodzi tylko o przekonanie kto ma rację?

    Oczywiście, że chcę także wygrać pieniądze! I jednocześnie raz
    na zawsze skończyć te durne przepychanki kto ma tu rację.
    Bo sieć cierpliwa jest - każdy może napisać głupoty, szczególnie jak
    nic go to nie kosztuje, albo jest anonimem.
    Ale gdzie są Ci krzykacze gdy przychodzi poprzeć swoje zdanie czymś
    wymiernym. Czyżby nie uważali swojego zdania za warte postawienia na
    nim chociaż grosza???

    No to od razu widać co ich zdanie jest warte.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm