eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicencja na odtwarzanie prywatne muzyki / filmu wraz z płytą › Re: Licencja na odtwarzanie prywatne muzyki / filmu wraz z płytą
  • Data: 2013-02-20 16:54:03
    Temat: Re: Licencja na odtwarzanie prywatne muzyki / filmu wraz z płytą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Feb 2013, Olgierd wrote:

    >>> [..."mp3 na użytek dozwolony"...]
    [...]
    > Właściwie to nie ma potrzeby, bo o tym jest art. 23(1) pkt 2 pr.aut. Oczywiście
    "przejściowo" ;-)

    Thx za zwrócenie uwagi - faktycznie jest "zwielokrotnienie", ale mogli to
    zapisać wyraźniej, tak jak przy programie komputerowym :D
    (nim aktualny zapis się pojawił, a trzeba pamiętać że za czasów inteli 386
    cache była zewnętrzna i wcale nie "defaultowa", widziałem rozważania
    nad tym czy powielenie do cache jest dopuszczalne bez pozwolenia
    w licencji :>)

    pzdr, Gotfryd