  • Data: 2005-06-23 07:59:35
    Temat: Re: Licencja jednostanowiskowa
    Od: Marcin Tałajczyk <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    YaNkEs_69 napisał(a):

    > Ja bym się raczej skłaniał na nie, zależy rzeczywiście jak to jest
    > wyjaśnione w umowie licencyjnej. Jeśli masz sieć to można to rozwiązać
    > instalując na jednym komputerze a z drugiego mapować dysk tego
    > pierwszego i odpalać albo z jednego kompa albo z drugiego, bo jak z
    > dwóch odpalisz ten program (o ile się da) to jest już naruszenie licencji.

    Nie zgadzam sie. Wg mnie program jednostanowiskowy mozna uzwywac tylko
    na tym stanowisku na którym jest zainstalowany (czyli odpada jakieś
    współdzielenie przez sieć). Natomiast posiadanie X kopii tego programu
    na jednym stanowisku chyba jest dopuszczalne. Oczywiście wszystkie te
    sprawy powinna wyjaśniać licencja...

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.