  • Data: 2005-06-23 07:49:14
    Temat: Re: Licencja jednostanowiskowa
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Tałajczyk"
    <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d9cfgs$kbd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To zależy jak w licencji wyjaśnione jest pojęcie "jednego stanowiska".
    > Jeśli nie jest wyjaśnione to skłaniałbym się do odpowiedzi na tak
    > (tzn. mozesz instalowac). Jeden komp - jedno stanowisko.

    Ja bym się raczej skłaniał na nie, zależy rzeczywiście jak to jest
    wyjaśnione w umowie licencyjnej. Jeśli masz sieć to można to rozwiązać
    instalując na jednym komputerze a z drugiego mapować dysk tego
    pierwszego i odpalać albo z jednego kompa albo z drugiego, bo jak z
    dwóch odpalisz ten program (o ile się da) to jest już naruszenie
    licencji.

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl